5.1.07

E pa ćao stara godina.

Eto ode nazad.
Bila mi je pravo mrska i peglativna. Jedina dobra stvar što mi se desila u istoj je što sam prestao pušit a i to je bilo s milion problema. Ko god vam kaže da će te se osjećati zdravije kad prestanete pušit odma mu opalite šamarčinu u moje ime jer vas laže. Bićete sjebani bar još jedno 5 mjeseci dok vam ne profunkcionišu organi koji nefunkcionišu. A do tada će vam bit Organe Povraćam pažnju ne obraćaš . Elem eto prestao sam i pušit. Skršio mi se netom cijeli metabolizam i jedva ga oporavih nekako. Osim toga godina je bila kompletna jedno veliko sranje i puj puj. Generalni rezime protekle godine je prilično tanak. Cijela godina je propala onako bezze nit sam šta napravo, nit sam se oženio, a jesam pito da nebude da se netrudim. Niti sam skontao šta pametno o životu. Cijelovecernja ekipa za novu godinu je bila sačinjena od penzionera koji su novu godinu dočekali u fotejama. Jedva su podigli guzove da naspu šampanjac. a i to je bilo jedva. Al ajd barem niko nije upalio televizor. U protekloj godini nisam upoznao puno interesantnih faca. Postao sam malo tamniji pesimista nego prošle godine. (meni se pesimizam mjeri skalom sive boje koja je vec postala tamnija od prosječne crne.) One do sada interesantne face su postale nekako zamorne. U najdražoj kafani su mi počeli puštat crvenu jabuku te me tako definitivno istjerali iz iste. Sad tražim dobar lokalni bircuz sa sisatom konobaricom u koju se može gledat preko šanka da ti uljepša dan. Najbolji frend mi je odljepio za piramidama. Kupiću mu jednu malu za rođendan da može žilete oštrit.
Draga mi je završila kao bijelo roblje u nekoj firmi koje vremenom postaje još bijelje jer je nepuštaju na svijetlo dana., Valjda pokušavaju da je još više izblijede pa da postane albino roblje jer je za ovim bijelim velika frka. Nesjećam se više kako izgleda, njoj to neće bit ništa novo navikla je da ja sve zaboravim.
Otvorio sam u prošloj godini i blog koj niko nečita što je dobro znači da moje traume i budalaštinenisu još dovolno velike za globalnu zabrinutost. Kad uporedim svoju jaranicu Pigi from Outher space koja ima na hiljade posjeta skontam da su njene tegobe plaho interesantnije od mojih pa me to tješi da i od ovog sranja ima gore.
Upoznao sam ljude sa St Binariusom  Binarnim božanstvom. Anđelom što ima krila ko dva zupčanika i što pokreće mašine i čini da stvari rade. Čak i onda kada su toliko jadne i glupe da izgledaju kao da nikad neće proradit. Vremenom sam otkrio i Binarnu karmu kao uzvišenu energiju koja obavija svaki metal. kao što magnet obavija magnetno polje tako svaki drugi materijal obavija binarna karma. i polarizacija. Sve na ovom svijetu je muško i zensko. Djete je samo razlomak put ka nečemu. Dok ne postane u potpunosti jedno ili drugo jedinica ili nula.
Pričaću vam o tome jednom kad porastem. kad budem gluplji veći , kad se oženim a možda i sutra.

Nema komentara:

Objavi komentar

Najbolje od najboljeg