1.1.07

Novogodišnja

Kako će St Binarius dočekati novu godinu.
S obzirom da je uglavnom praznih đepova moguće je da će zaglaviti pred nekim graanapom sa sixpackom piva. Tipično za binarnog spiritualnog geek a. kako ću ja proslaviti novu godinu?
Možda sa Binariusom a možda je i prespavam. Jedne godine se planirala velika fešta kod frenda u nekoj gajbi koja samo što se nije srušila. Gajba se srušila pred sami dernek iako smo navukli pive i meze negdje je riknula cjevka i potopila pod cips pive i TA pech. Ostalo mi je nešto love u džepu pa sam se odlučio da proslavim novu godinu u kinu. Rezultat.. Vraćao sam se kuči u 4 ujutro iz kina u kojem sa gledao neka 3 polu glupa bang bang hu ha filma noseći šerpu crvenu koju sam dobio na tomboli. Neki tip do mene je nosio poklopac od iste jer sam popio njegovu bocu vina koju je on osvojio na tomboli pa smo se morali nekako poravnat. na kraju se balade skontalo sam da je doček nove godine u kinu sasvim ok samo da nije bilo tako hladno i da su filmovi bili za dlaku bolji. Jedina mana je što košpe i vino neidu baš najbolje a čips je bio prestar te je mogao da se koristi samo kao hrskave konfete u 12.00.
Jedne godine smo napravili feštu kod frenda dešavale su se čudne i smješne stvari popilo se puno piva i naj smješniji event je bio kad se jaran opekao na pivo koje je podrijavao u mikrovalnoj jer ga boli grlo.
Možda ovu proslavim na Internetu u nekom chatroomu onako bezze i upoznam još prekomorskih prijatelja koje nikad neću vidjeti. Još jednako ludih geekova koji novu godinu čekaju ispred kompaća. Jedno je sigurno. Iskustvo sa kinom je imalo jednu dobru pozitivnu nit na kraju. Otkrio sam vrstu jeftinog vrlo kvalitetnog vina koje se još od tih vremena  (prije nekih 15 godina) nije promjenilo. Sada imam zalihe tog vina za svaki slučaj da ova stara godina neće da ode pa sad imam čime da je poguram.
Želim vam ljepe želje za Bajram a za Novu Godinu da vam bude lud i veseo provod.

Nema komentara:

Objavi komentar

Najbolje od najboljeg