13.12.08

Ja sam sir

Kad odeš u Merkator onaj glavni najveći. Tamo ima razne klope u onim vitrinama.
Možda nađeš i mene tamo.
U vitrini.
Ja sam onaj najveći sir. Onaj što ima prečnik ko točak od fiće.
E ja sam taj sir.
Imam već pomalo buđi za koju će vam reći da je plemenita buđ.
Ja sam taj sir koj je već svima dopizdio.

Jer stoji u vitrini. Uzme toliko mjesta u njoj. svi drugi manji Sirevi ga se stide jer je to sir sa integritetom, stavom, težinom.

JA sam sir za kojim mnogi sline. Mjere ga već godinama. odmjeravaju. Možda bi ga i probali.
Sir je već odavno dobio status exponata u vitrini i pamti mnoge druge sireve koji su prolazili kroz vitrinu. Bili ljuti sa ćilijem i imali zvučna imena rockford ,  redford ili šta ja znam koje ali sa malenom sitnom markicom na kojoj piše izdelovano po licenci. ili pak bili žuti i crveni poput pakovanja deterđenta sa jednakim higijenskim svojstvima i ukusom sapuna.
Pored mene stoji boca vina koju su isto tako strpali u vitrinu kao exponat. Sjećam je se sa vitrine gdje je stajala pored pršute. Onda je neko došao i kupio cijeli pršut, pa su bocu premjestili pored mene.
Žuljaju me rupe i postao sam tvrd tako da uistinu mogu da poslužim kao rezervni točak i svečano obećavam da neći ispuhati na pola puta.
Ovaj sir nemožete kupiti na komadić. tražiti da vam odrežu 20 deka. i više je razloga za to.
Prvi jer niko nema snage a bogami ni volje da se jebe samnom da bi mi otkinuo jebenih 200 grama. a drugi jer na meni piše prodavati cijelog ne otvarati i načinjati strašno smrdi.
Cijena mi je velika.
Nije me dovoljno samo kupiti. Ja diskretno smrdim i taj smrad treba voljeti.
Imam i rupe pa treba biti spreman na kompromis da od tolikog točka nije sve sir nešto je iduhovna nadgradnja.
Treba me puno voljeti jer kad kupiš 10 kila sira odjednom moraš imati volju da ga cijelog oglođeš inače će se desiti da moj duh i duhovna nadgradnja iz mojih rupa popune cijeli frižider.
Napune ga mojim egoističnim smradom od kojeg će vam se gaditi puding a krastavci će dobiti boju mrkve.
Od mene su u frižideru sigurne samo stvari dobro zatvorene u tegle i jaja.
Danas su u modi razni drugi sirevi. Oni univerzalni koji se mogu mazati topiti gnječiti i služiti kao plastelin u vrtiću.
Gnušam se takvih sireva.
To nisu sirevi to su kompromisi. Na njima piše kako su savršeni za picu pa savršeni za salatu pa savršeni za pun kurac drugih stvari. Da ne goje da ih mogu jest bolesni djeca da mogu služit kao plastelin i da im se djeca raduju.
Od mene
Djeca dobiju samo razočarenje. a ostali
Ostali me smatraju potpuno nepotrebnim.
Gazda merkatora proklinje dan kad me je naručio-
A ja proklinjem dan kad sam postao tako integralan konkretan i skup.
Uskoro mi ističe rok trajanja
Možda me neko ipak kupi kao rezervni točak
Obećavam svečano da ću ga vjerno služiti i da neću proklizavati u krivinama.
Bolje i to nego da postanem zdenka u procesu reciklaže.
jer to je tako loše po karmu jednog sira.

Nema komentara:

Objavi komentar

Najbolje od najboljeg