16.10.06

Simbioza jastuka i TA pechi

Grijem se na naj neisplativiji način na svjetu. grijem se na TA pech. na spravu koja ni u snovima nemože biti muškog roda jer joj je predznak TA pa kako go okreneš ispadne žensko. No samo to  "TA" je jedino što ima veze sa ženom. ostalo je sve ni nalik. Dakle nit je zaobljena kockasta je ko smrznuti pomfrit. nit je mekana juče sam baš odvalio komad kuka na jedno ćoše pomenute, srećom nisam kakva baba pa nisam ništa ulomio nego samo nako uplavio. Nit je ljepa (spala joj je farba na ćoskovima od silnog pomjeranja kukova ukućanima i pokućanima. Moj pas je nevoli jer voli da prede ko mačka sa govornom manom (u stvari to zvuči više kao drljača i freza za motokultivator) i jedina sličnost sa ženom je to što je topla.
Imam isto tako i jastuk on isto radi naprincipu akumulacije. kad spavam on akumulira sve moje snove u one spužvaste zubiće lafo anatomske a koji služe zato da čistiš uši dok spavaš.  Kad nakupi mojih sanjanih nebuloza odnese ih u trafiku zamijeni za žvaket pakaćih. onda ja imam cijeli dan šta da žvaćem i umaram vilicu. onda moj jastuk može da bude siguran da neću mljackat dok spavam. Jastuk i ta peć su veliki drugovi

Nema komentara:

Objavi komentar

Najbolje od najboljeg